پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118685
تجمع پذيرفته‌شدگان آزمون استخدامي وزارت نفت مقابل اين وزارت‌خانه
تاریخ انتشار : 1393/06/08 19:39:17
نمایش : 2005
در حالي که بيش از يک سال از برگزاري آزمون استخدامي وزارت نفت مي‌گذرد، امروز دومين تجمع معترضين نسبت به اين آزمون در مقابل وزارت نفت برگزار شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تعدادي از معترضين به آزمون استخدامي وزارت نفت امروز در مقابل ساختمان اين وزارت خانه در خيابان طالقاني تجمع کردند.

بر اساس اين گزارش تعداد تجمع کنندگان در حدود 80 نفر است که پلاکارد هايي با عنوان «2676 نفر کجائيد» در مقابل وزارت نفت حضور يافته اند.

 در ارديبهشت ماه سال گذشته بود که وزارت نفت آزمون استخدامي را براي جذب حدود 3000 نفر برگزار کرد.

بر اين اساس آزمون استخدامي در روزهاي پنجم و ششم ارديبهشت ماه سال 1392 با حضور حدود 100 هزار داوطلب به عنوان بزرگترين آزمون استخدامي کشور در شهرهاي اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبريز، تهران، شيراز، کرمانشاه و مشهد برگزار شد.

اين در حالي است که وعده‌هاي مسوولان براي اعلام نتايج اوليه اين آزمون در نيمه دوم ارديبهشت و خرداد ماه عملي نشد تا اينکه در اواسط تيرماه 1392 اعلام و به شرکت کنندگان ابلاغ شد. در عين حال در انجام ساير فرايندهاي استخدامي نيز تاخيرهايي وجود داشت تا اينکه در پاييزسال گذشته مصاحبه با پذيرفته شدگان آزمون کتبي انجام شد.

با وجود اينکه قرار بود که نتايج نهايي حداکثر تا بهمن ماه سال 1392 اعلام شده و متقاضيان تعيين تکليف شوند؛ اما هنوز بعد از گذشت بيش از يک سال و سه ماه از اين آزمون، استخدام‌هاي اين آزمون تعيين تکليف نشده است.

اين در حالي است که يکي از اعتراض هاي اصلي تجمع کنندگان در خصوص نحوه برگزاري آرمون است که اين آزمون طبق مقررات اوليه درج شده در شرايط آزمون برگزار نشده است.

به عنوان مثال در شرايط اوليه سهم مصاحبه 40 در صد اعلام شده است اما با گذشت يک سال از اين آزمون سهم مصاحبه در اين آزمون استخدامي به 65 درصد رسيده است که بسياري از پذيرفته شدگان نسبت به اين موضوع اعتراض دارند.

پيش از اين نيز در ارديبهشت ماه سال 93 حدود 100 نفر از معترضين در مقابل مجلس شوراي اسلامي براي تحقق خواسته هايشان تجمع کردند.

خبرهاي تکميلي اين تجمع متعاقباً اعلام مي شود.

انتهاي پيام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html